Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 Här kan ni prata lite om nhl 06 och såna grejer som Vilka tricks har ni gjort och allt annat som handlar om nhl 06 har ni gjort volley? --------------------------------------------- Jag ska köpa 50 lotter till lotteriet ikväll Kommer kosta jättemycket
Salzalada Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Har gjort de flesta som går, drar klubban mellan benen och skjuter, passar sig själv till skridskon och sparkar tillbaka pucken till bladet och skjuter. Sedan har jag gjort den fint så man avaktar lite och skjuter när målvakten lägger sig ner. Men du, hur fasen gör man volley? Har försökt på alla sätt och vis, men det går ju ffs inte! :'( Redigerat 24 Februari 2006 av Salzalada
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 Jag har gjort allt möjligt som går att göra med trick stick och det är en väldigt rolig finess i NHL spelen tycker jag. Jag har gjort volley någon gång och jag har för mig att jag tryckte ner trick stick och sedan drog den åt något håll.
Aircondition Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 när man registrerar sig online får man reda på hur man gör volley, kommer bara inte riktigt ihåg hur det var man skulle göra
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2006 Har gjort de flesta som går, drar klubban mellan benen och skjuter, passar sig själv till skridskon och sparkar tillbaka pucken till bladet och skjuter. Sedan har jag gjort den fint så man avaktar lite och skjuter när målvakten lägger sig ner. Men du, hur fasen gör man volley? Har försökt på alla sätt och vis, men det går ju ffs inte! :'( Jag kan bara hjälpa dig om du har kontroll Har du kontroll?
Rekommendera inlägg