Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag undrar om det är bra och värt att köpa för en kompis till mig funderar på att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Om du ska ha ett gta till PSP så har du väll inget annat val. Men jag har hört att det ska vara på ett ungefär som GTA 3 så att då är det väll helt Ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeoX Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag Tror Inte Det E Så Bra För Man Kan Ju Inte Köra BMX o Grejjer I Snön Men Det E Säkert Som Gta. San Andreas Bara Anorlunda xD:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Om det är som GTA 3 så är det nog bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jepp. Man är ju i samma stad. Och så är det ju liknande grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jepp. Man är ju i samma stad. Och så är det ju liknande grafik. Okej. Det ska jag berätta för honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Gör du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 japp det är samma som gta 3 typ . dom har ändrat lite bara . där dom bygde på andra ön då är nu uppbygt o ist för tunnel mellan första och andra ön så är det nu båt färd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Så det är i princip det ända dom har ändrat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det var ju inte en så värst stor förändring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men det verkar roligare än att köra bil i tunneln äver till andra ön. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 gta 3 e ju sämst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg