rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 vem är bäst chameder.sqwortle.bulbasuor vill veta
kola_king Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Tja, det är svårt att säga. Bulbasaur är mest lättränad, men inte så stark. Charmander är stark, men svårtränad och är inte super effective mot så många av gymledarna och Elite Four. Squirtle är väl nåt sorts mellanting, ganska lättränad, ganska stark, och super effective mot ganska många. Om man betänker alla synvinklar, så skulle jag nog säga att Squirtle är bäst. Redigerat 24 Februari 2006 av kola king
rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2006 tack kola king (riktig king)
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Fast om man vill ha det lätast så ska man ta Bulbasaur. Men jag tycker nog att man ska välja Squirtle om man vill ha det roligt eftersom att Squirtle kan rätt bra attacker.
kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Och vad gäller deras bästa attacker så är Squirtle också bäst, eftersom Solar Beam behöver laddas upp, och Fire Blast måste man lära Charmander via TM. Hydro Pump behöver varken laddas upp eller läras med hjälp av TM. Tack, Rayquaza_kung :D Du är ju också "kung".
rayquaza_kung Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) ja alla kan tycka hur den vill tack kola king :wacko: Redigerat 25 Februari 2006 av rayquaza_kung
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Bulbasaur gillar jag ...
Rekommendera inlägg