DeoX Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 när kommer kingdom hearts 2 ut? e det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Förmodligen kommer Kingdom Hearts 2 bli skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 mmm..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Spelet släpps i USA 28 Mars så vi kommer nog förmodlingen få det Maj/Juni tippar jag på. ;) Eller kanske tidigare om de är verkligen snabba. Spelet har jag inte spelat men sett Clips från då de fightas och jag kan säga dig att striderna kommer bli likt något du aldrig sett på tv-spel förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeoX Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det Kommer Äga Fifan Ju!!! Assa Den Äger Jag Ska Döda Cloud Och Sephiroth hihihihahahoho varför syns inte min bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag har hört att kingdom hearts 2 kommer ut i april Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Hoppas det kommer i Juni, då fyller jag år. Perfekta läget att få det då!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det kanske det också gör Ali_King. Men det vet vi ju inte än ;) De har ju inte släppt den i USA och de flesta länder i Europa ska få den före oss för att översätta språket till deras modersmål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Är det värt att förhandsboka? 1an var ju en succé. Fasst jag fastnade rätt ofta ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tror det är värt att förhandsboka det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ehhm, okej..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Ettan Rular Så varför skulle inte 2 Rula ännu mer? Hoppas serien blir lika lång som final-fantasy :) Jag tänker ha några tusen när det kommer så kan jag vara säker på att jag har råd. :blink: Heaz:Kan vara bra att fylla år då men det kan komma ut efter din födelsedag. Redigerat 26 Februari 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg