em0kid Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 vill ha ett spel men det finns bara i japan.. men kan man spela dom oxå ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vilket spel är det du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
em0kid Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 sukisyo.. finns inte nån info om det men än på japanska :blink: men såg det då jag kollade efter serien .. ingen aning om vad det e för spel heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Du behöver du bara chippa eller köra en freeloader. Har importerat mkt från Japan ^^ Redigerat 24 Februari 2006 av Otaku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Som Otaku säger... Chippa PS2:an och importera spelet från Japan. Eller förmodlingen vänta om den skulle komma hit till sverige ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 vad är freeloader för något? och det är ju ganska dyrt att chipp men jag ska chippa när jag har råd. kostar typ 1000 kr för ett bra chip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 chippad ps2 är bara skit, min komp9is har det ch man får typ starta om ps2an 20 ggr för att komma in. Skit störit. Köp Chippad Xox istöllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg