Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 du är elite fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 hmm.. på pokemon silver gör jag ingenting.. finns inget kvar att göra.. har över 50 pokemon i lv 100.. har fyllt hela pokedexen.. (alla fångade) på pokemon firered e jag inne i safari zonen för att hitta secret house.. på emerald ska jag precis börja om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag har bara feebas kvar så förfärligt störande!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag har bara feebas kvar så förfärligt störande!!!!! håller med, den kunde finnas överallt när det är solsken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Back on Topic. På FireRed håller jag på att komma till Power Plant för att fånga Zapdos. Min bästa är en Haunter i lv 43. Och jag har klarat Koga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Var fick du "boss" från? Oj! '^^ Boss på forumet?Är det sant? =/ Men om jag nu är det så...Helt okej för mig. ^^ Men snälla,kalla mig inte boss,det låter som om man vore mer värd en alla andra.Och så är det ju inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 om någon pokemon fantast blir 7#fuskare så blir den ''boss'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Föder upp massa eevees med ett hopp att någon utav dem ska bli en shiny =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ja går runt klarar elite fource jagar latios (emarald)/latias (sapphire) vinner kontests med min blaziken(emarald. master rank beuty!!!) annars slappar jag väll bara! ordnar i pc:n efter typ ordning!(ett tuft jobb!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag försöker få pokedex komplett på ruby. jag har typ bara 20 kvar :rambo: jag har bara feebas kvar så förfärligt störande!!!!! jo den e ganska störande. fast nu har jag fått ett bra tips från en här på sidan! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Feebas är störig =/ Själv blev jag precis klar med att fylla pokedexet :) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 EMERALD Kör i Battle Frontier. Tränar Mightyena till Lv100 (den är i Lv88 nu 27/02-2006). Kollar TVn hela tiden för att se vad som händer i världen tillexempel Dept.Store. Jag kör allt man kan göra med Wireless Adapter. Klarar alla gym igen. Klarar ligan flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg