kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kan man få FuskaVIP utan att behöva SMS:a? Jag har ingen mobil men skulle ändå vara beredd att betala för det. Så finns det nåt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Köpa för FM av nån snäll användare... Som jag ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kan man få FuskaVIP utan att behöva SMS:a? Jag har ingen mobil men skulle ändå vara beredd att betala för det. Så finns det nåt annat sätt? 300 Unika Klick ger 10 dagars VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 vad kan man göra när man har FUSKAVIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 vad kan man göra när man har FUSKAVIP? FuskaVIP ger följande: Ett exklusivt skal som heter Ljusblått Grön färg på ditt namn i listan över person som är online En FuskaVIP-ikon vid dina inlägg 5 MB bifogade filer (1 MB normalt) Personligtfoto får vara max 20kB (10kB normalt) 5 sekunder mellan varje sökning (30s normalt) 500PM max (200PM normalt) Du kan starta omröstningar Du slipper floodkontrollen (45s normalt) Spela spel 200ggr/dag (50ggr normalt/dag) 5% rabatt i Affären 10000kB utrymme i gallerian (1000kB normalt) 500kB max per bild i gallerian (100kB normalt) Max 10st album i gallerian (1st normalt) Du kan bifoga filer i PM Du slipper även texten när du läser ett inlägg där det står "Du har inte FuskaVIP, skaffa genom att...". FuskaVIP kostar 20kr (+ ev SMS-taxa) och gäller 30 dagar frammåt för varje SMS. Du hittar din SMS-kod på din profil. Har du FuskaVIP så kan du även på din profil se hur lång tid FuskaVIP är giltigt. Från: http://forum.fuska.se/Fuskavip-t33177.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 kan få fuska vip för 1000 jag har redan betalat en snubbe men han ger mig inte :angry: om han inte ger mig imorgon då j*vlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Du har Fuskavip man borde få lite mer rabbat i affären tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Du har Fuskavip man borde få lite mer rabbat i affären tycker jag... Tyvär.Du måste göra 300 unika klick elr med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det borde kunna gå att betala via hemtelefon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 R-110: Ett bra förslag att försöka ändra fuska.se's telefontjänster. Admin har ju verkligen brett ut sig med SMS tjänster och dylikt. Så det skulle nog inte förvåna mig om att han ville tjäna lite mer genom att fixa nya funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Att skaffa en telefontjänst är jätte dyrt om ni visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.