NossLoad Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Jag har tänkt att göra ett Mobilspel fast jag vet inte var jag kan ladda ner programet för att programera i java + att jag kan inte så bra java så om ni är snälla så kan ni ju skicka en länk på en tutorial och Programering programet. Citera
neVah Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 java development kit, hittar du på sun.com ... tror de e en slags kompilator typ, men ja e inte säker... sedan får du lära dej o programmera i java Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) jag äger i java...Som jag brukar säga går det att göra det mesta i Flash 8 T.O.M spel Redigerat 26 Februari 2006 av _ray_ Citera
Andersffs Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Du behöver en Java kompilator och lära dig koda! Och jag tror inte mobilerna stödjer macromedia =D Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 ..."You really got me there" Citera
NossLoad Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2006 jag äger i java...Som jag brukar säga går det att göra det mesta i Flash 8 T.O.M spel LooL! Mobilerna kan inte använda swf filer! Citera
Andersffs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Det går med ett program som kodar om filerna. Citera
NossLoad Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Det går med ett program som kodar om filerna. Ja kanske det men _ray_ sa ju att det var flash filer och då svarade jag som det är "LooL! Mobilerna kan inte använda swf filer!" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.