Gäst 3tonfiskar Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Salamence=salamen eller eller någon drakpokemon = drake altaria=tario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Lugia=Luigi Ho-oh=Mario ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Lugia=Luigi Ho-oh=Mario ^_^ Hade också kommit på Luigi till Lugia :rambo: Några av namnen passar nog inte in men ändå: Suicune= Sussi Gardevoir= Kasumi (eftersom Gardevoir ser så snäll ut och Akanes storasyster, från Ranma½ är så snäll och heter Kasumi så...) Swampert= Smurfy (han är ju blå ) Salamence= SALAMI XD kommer säkert på flera senare... Snygga nicknames allihopa som skrivit i forumet =3 Redigerat 27 Maj 2006 av Madde-the-Wolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Roliga namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag kom på en Wobbufett = Bobbafett Min kompis kallade Oddish för Blåbärsskallen förut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) min kompis wingull heter tarzan!hahaha han är knäpp! :lol: Nej! Tarzan till Mankey! :lol: MEMBER! :gitarr: :gitarr: Redigerat 4 Juni 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag har dom vanliga namnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har också dom vanliga namnen. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag kallar Shrommish för HD TV för den kan flash :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vilken pokemon som helst (Eldtyp) Het eller Flamo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vilken pokemon som helst (Eldtyp) Het eller Flamo :P det var ju bra nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) En kompis till mig har en Lodicollo som han kallar Ankungen :lol: Redigerat 6 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg