RumbleRoar Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Dörren är låst, har klarat alla gym i Hoenn förutom Sootopils. Hjälp önskas! Kommer ej in... :huh: :huh: :unsure: :(
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Du måste ha vart inne i Cave of Origin och gjort några saker där först... Redigerat 25 Februari 2006 av Eric H
RumbleRoar Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Du måste ha vart inne i Cave of Origin och gjort några saker där först... Var ligger Cave of orgin?
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Fast du måste ha klarat av Team Aqua i Seafloor cave först. Det är en undervattensgrotta i route 128.
RumbleRoar Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Fast du måste ha klarat av Team Aqua i Seafloor cave först. Det är en undervattensgrotta i route 128. ok då vet jag! Tack! :lol: :) :P :D Edit: När man kommer till stället med stenar som är utlaggda så här som det är i bilden, redigera bilden och skicka till mig med pilar hur man ska flytta stenarna, Den är lite klurig tycker jag :visslar: Jag skullle va tacksam. Dit pilen pekar är ytterligare en grotta innåt. Hur kommer man dit? Har klarat det nu. Men var ligger Sky Pillar? Redigerat 26 Februari 2006 av kvack
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Jämte Padcidfog town. På högra sidan. Surfa lite uppåt och lite höger.
RumbleRoar Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) NEEEEEEEJ :( :( :( *gråter* När jag klarade pokemon ligan sen så startas ju spelet om, och sen när jag tänkte ladda spelet så stod det : The save file has been erased due to corruption damage. MITT SPEL SOM JAG SPELAT PÅ I 75 TIMMAR ÄR RADERAT!!! BUUHUU *snyft* :( :( ... Ps. Älskade min Pokémon väldigt mycket.Ds. Redigerat 26 Februari 2006 av kvack
RumbleRoar Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) vadå "fånga kyogre/groudon"? FÅNGA KYOGRE/GROUDON :angry: :angry: ??? snart tar jag död på mig. VAD HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA :angry: !!!!!!!????????? Du gör mig verkligen förbannad :angry: :angry: ... Redigerat 26 Februari 2006 av kvack
Eric_H Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Men va? Försvann ditt sparade spel? Måste vara nåt fel. Eller så råkade du trycka på några knappar i en konstig ordning. I instruktionsboken står det att om man trycker på några knappar så försvinner det sparade spelet. Men nu kan du ju testa att välja en annan startpokémon. Men verkligen synd. Säg till mej om du vill ha något tips. För att få nån bra Pokémon eller nåt sånt.
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Du kan också fråga mig. :)
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 jag läste inte så noga du skrev om cave of orgin...
Rekommendera inlägg