Gäst Miglot af eraon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Borde inte fuska.se ha en egen soldat server? :) Man kan skaffa en på Selfkill. Men Min dator är för dålig för att vara sever dator så någon anna kan väll göra det. Förresten jag har gjort en map. Jag bifogar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tror nog inte att intresset är tillräckligt stort för Soldat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Vart är das mappe då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 tror int så många gillar soldat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Vad e Soldat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Vart är das mappe då ? Konstigt den är veck men jag ger er en länk här.Dm_japanhigths Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Vad e Soldat? 2d mulitiplayer spel, man kan säga en korrsing av liero och CS och Unreal! man är en liten gubbe som kan gemföras med liero masken eller worms masken... sen ska man typ bara döda varandra! Soldats Hemsida och tyvär är intresset förl litet.. synd men Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jaja intresset är för litet då moddar ni kan låsta tråden då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Idag är jag glad! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg