Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Baby Park. Tja, jag vet inte riktigt... Den passar ju perfekt in på namnet med dess form. Den är ju en riktigt baby den banan, jämförelsevis till dem andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jo, speciellt om man gämför med Rainbow Road :P Men Baby Park är för kort och Rainbow Road är för lång ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jo, speciellt om man gämför med Rainbow Road :P Men Baby Park är för kort och Rainbow Road är för lång ;) Båda är helt utmärkta tycker jag. Det ska vara någorlunda variation på banornas längd och storlek, så allt är perfekt. Rainbow Road skulle gärna ha fått vara lite längre, inget mig emot. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ni ska veta att det är jobbigare på Mirror Mode på DS än på GC,eller det är vad jag tycker. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, tycker det är svårare också på DS ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja ja.... Sluta skryt om svårheten... Jag tycker att Mirror Mode är jättelätt. ;) That´s it! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Tycker att Dk Mountain är roligast på Mirror Mode :) Svårast på Mirror Mode är typ Rainbow Road. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Tycker att Dk Mountain är roligast på Mirror Mode :) Svårast på Mirror Mode är typ Rainbow Road. På Mirror Mode är det antagligen aningen svårare att köra genvägen på DK Mountain. Det kommer att bli helt fel med staketet och vägen till bron. Rainbow Road: Tja, den är väl inte den lättaste precis... B) Redigerat 3 Mars 2006 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det räckar med att Rainbow Road är svårt vanligt och på Mirror Mode blir den ännu svåare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 min topp 3. 1.Dk mountain 2.Wailuigi stadium 3.Daisy boat???(båten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Daisy boat= Daisy cruiser det är en ganska rolig bana. Min topp 3: 1 Waluigi Stadium 2 DK mountain 3 Bowser castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 min topp 3. 1.Dk mountain 2.Wailuigi stadium 3.Daisy boat???(båten) Daisy Cruiser är namnet på den banan... Min topp 3 skulle väl ha sett ut ungefär så här: 1. Dino Dino Jungle 2. Dry Dry Desert 3. DK Mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg