Paranoxx Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Den suger inte. Den är mycket mer praktisk. Och han sa ju vad den heter nyss; adapter.. jaaa om du har bredbandsuppkoppling !! ?!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 originalet är bättre än slim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) E ni dumma eller till PS2 slimline fins det en inbyggd nätverks adapter. :P Man måste ha en nätverks access skiva. Redigerat 2 Mars 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Men det här är ingen tråd om villket ps2 som är bäst jag vill veta vart man kan köpa online adapter... finns det på elgiganten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Men det här är ingen tråd om villket ps2 som är bäst jag vill veta vart man kan köpa online adapter... finns det på elgiganten? det finns många ställen te.x siba,game osv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Här kan du kolla om du hittar ;) :) De borde du göra http://se.pricerunner.com/games/console-ac...trera+s%F6kning Redigerat 3 Mars 2006 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Tack så mycket 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 oj var inloggad hos en kompis och råkade skriva på hans användare men som sagt tack så mycket 123spill jag hittade vad jag letade efter l0l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg