Adam_ds Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 tja jag skulle gärna vilja ha råd om vad jag ska köpa för spel till min skid resa till österrike! har ni några bra tips det ska vara ett långvarit NDS spel för jag ska sitta i en buss i 24tim vill ha många och seriösa förslag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Super Mario 64: Ds (Jag tycker det är svårt. Bra spel)! Golden Eye : Ruge Agent (Ganska lätt men det beror på vilken svårighets grad. Bra spel)! The Sims: URBZ (Långvarit spel. Skoj)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Sonic Rush e kul! och Nintendogs e också ganska kul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 MarioKart Age of empires Animal Crossing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 mario kart ds shrek superslam splinter cell chaos theory (det är skit svårt) men shrek super slam klarar du på en 2-3 dagar beroende på hur mycket du :gitarr: :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Super Mario 64: Ds, ett långt och kul sple! det klarar du på typ 40 h om man spelar hela tiden! Golden Eye : Ruge Agent är ganska bra men kortvarigt! man gillar bara vissa banor! ett spel man kör lite då och då. mario kart, är väldigt kul men ganska enformigt i längden! Så köp: Super Mario 64: Ds och mario kart. om du måste välja så ta Super Mario 64: Ds, det vara längst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag gjorde en resa till italien. Jag satt 24 h buss. Det jag körde på ds:en var super mario 64 ds minispel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 men roligats e ju mario kart ds! tycker jag eftersom jag har varvat mario 64 till nintendo 64 e dt inte så kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 MarioKart Age of empires Animal Crossing Han kan nog inte ha Animal Crossing direkt, ingen internet anslutning på bussen ju! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Animal Crossing har vell inte ens kommit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Måste inte ha internetanslutning för att spela animal crossing... Jag rekomenderar Mario and Luigi : Partners in Time. Bästa DS spelet hittils :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Nej man behöver inte internet för att kunna spela Animal Crossing: Wild World, det är bara om man ska spela online som man behöver trådlöst bredband och Animal Crossing: Wild World har kommit i Japan och USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg