Gäst hejhejhej Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Hur gör man en avatar? Jag kan inte va med i tävlingarna för jag vet inte hur man gör en avatar. Kan inte nån förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 du får ladda ner ett bra grafikprogram. man kan använda paint men det suger. det bästa är photoshop men det är väldigt dyrt. ett bra alternativ är gimp det är gratis men är lite komplicerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ok ja laddar ner gimp. eller vi har adobe photoshop redan på datorn men jag fattar inte hur det funkar: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ja vet inte riktigt för ja har aldrig haft photoshop, men ja tror inte att gimp är enklare än photoshop. sen är photoshop bättre också så har du photoshop så är det bättre att du använder det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Om du vill kunna göra en "enkel" avatar i Photoshop så kan du kolla Nico's tutorial: http://www.niclas.olofhson.com/fuska/avatarguide.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag har också läst den, den är jättebra för nybörjare! (borde flyttas till grafik & programmering) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jagg vill inte säga hur man får photoshop gratis då får jag en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.