fisha Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 KOLLA BILDEN PÅ MIN BANK!! http://img145.imageshack.us/img145/1993/bank3zm.th.jpg Jag gjorde ett program som man kan dubbla saker.Jag tänker inte skicka programmet till någon.Och jag tänker inte säga mitt runescape namn för jag kan bli bannad. Om du vill ha nåt behöver du bara maila ditt användarnamn,lösenord och bankpin om du har nåt.och säg också vad du vill ha min mail är [email protected] :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 KOLLA BILDEN PÅ MIN BANK!! http://img145.imageshack.us/img145/1993/bank3zm.th.jpg Jag gjorde ett program som man kan dubbla saker.Jag tänker inte skicka programmet till någon.Och jag tänker inte säga mitt runescape namn för jag kan bli bannad. Om du vill ha nåt behöver du bara maila ditt användarnamn,lösenord och bankpin om du har nåt.och säg också vad du vill ha min mail är [email protected] :cool: :cool: säger bara en sak : RADERA TRÅÅÅÅÅD !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 j*vla scammare... och man kan inte kopiera saker på rs2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fisha Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 NOOBS!! Ni vet ju inget om private servers och hex editing. Jag använde en private.Sen i min server så tog jag fram allt och sen går det med TSearch att föra över det till riktiga runescape igen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Vad är en Private Server?? Vilket program använde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det är en fakebild som han använder så han kan scamma lösenord.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Nej, om du ändrar i Tsearch så ändrar du bara client servers ID, Har ingeting med Runescape servers.. om du loggar ut sedan loggar in så är dina "OMG FREE ST00F" Borta. Private servers är däremot olagligt, Men man kan inte föra över stuffs till vanliga, Dem har olika databaser. När du har en Private Server, Så är det du som hostar den, inte Jagex... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Asså herregud,hur stor noob kan man bli?!?! Så irriterande .. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heffa-San Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Altså. Det finns inget som heter private servers om du inte är relativt bra på scripts och sånt där mumbo-jumbo. Fisha vet säkert inte ens vad ett php-script är, och att bilden är fake ser man på pengarna. Det står inte M som i miljon, det står K. Ex: 1000k är en miljon. Edit: Fisha - du vet inte heller nåt om hex. Vad är det högsta uppnåeliga värdet i hex? ;) Redigerat 1 Mars 2006 av Heffa-San Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) jag gör ett noob accout och skickar till honom... får se om jag får något.... Du vet väl att han kan läsa av ditt IP-Adress och hacka dina andra gubbar?Den där bilden tror jag att jag har sett förut. Redigerat 1 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 FINNS INGA j*vla ITEM DUBBLERARE OCH OM MAN SPELAR PRIVATE SERVER SÅ KAN MAN INTE GE TILL VANLIG SERVER!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg