Mr.G Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 hejsan! jag har funderat på att köpa en Micro....vill ha svar på några frågor bara innan jag kanske köper: 1.Är skärmen för liten? 2.Hur är den att hålla i? de va mina frågor....men påpeka gärna nått mer om micron om ni vill..... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 1 dens skärm är liten 2den är bara 8 cm lång osjön man kan inte andvända gbc spel till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 om du ska köpa en ``micro`` så kaske du ska kolla på vitvaror.se. dom har många köksredskap te x en micro... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag tro inte att han menade en micro han menade Game boy micro. lol :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 okej.... inget micro ska du köpa.om du ska köpa nåt nytt ska det vara nintendo ds! micro kostar ca 7-9 hundra och ds 1000-1300! ds har 2 skärmar! micro är ren skit jämfört med ds... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 :gitarr: jag har ds som ni kanske märker på mitt namn och ds är det bästa nintendo get hittils(vet inte om revolotion är bättre men tror det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 har du mario kart ds "nintendo_ds" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ´ja det har han det har jag med :) ´ja det har han det har jag med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg