Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) sen får du höger klicka figuren och ta redigera>kopiera Redigerat 28 Februari 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) men när jag har lagt in brushes där i share och sånt hur ska jag få upp den bakgrunden sen då ?? och när jag kopierar in bilden och hur klipper man ut bilden sen då? Här är min senaste Redigerat 28 Februari 2006 av Master X-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ner du kopierat bilden så går du till den nya bilden sär du höger klickar redigera>klistar in här är en ny bild, försökt lägga in olika saker och två figurer lyckades inte speciellt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 var hittar du bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 men när jag ska lägga in en bild där ifrån och jag redan gjort en bakgrund då blir allting vitt med bilden igen och när bilden är där och jag ska lägga brushes så försvinner bilden under dem här Problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tjena! Kan ngn sponsta mig, det ska inte bli ngn avtar men en bakgrund till en hemsida.. Den ska vara grön och ha sådanna rutor som på alla mu1991'ts bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 du ska bara klippa ut konturerna av figuren så du vet det och inte hela bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 hur klipper man ut bra då vilken grej klipper man ut med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 du klipper ut med inteligetn sax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 VAR HITTAR MAN saxen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 direkt när du startar gimp så finns verktyget längst upp i höger bland verktygen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.