Gäst Sandkaka Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Edit: Tog fel tråd.. Sorrys. Redigerat 7 Juli 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Visste inte vad jag skulle skriva men döden kommer och hämtar såna som inte får leva längre så han borda la va en Heartbreaker En ava:; 1-10 på alla bilder Redigerat 8 Juli 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Edit: Första gången jag fått dubbelpost på riktigt länge :( Redigerat 8 Juli 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) EDIT: Jag blir helt galen... Trådarna ser likadana ut, nästan.. :( Fel tråd igen. Ledsen. Redigerat 9 Juli 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 scrapcat de e väl i gimp man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 den här blev rätt okej. 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Snygg, men bakgrunden blev lite för...vad heter det??...skarp. den skulle vart lite mer ...usch vad jobbigt det känns att inte komma på vad sakerna heter!!!suddig och på båda sidor om gubben 7,7-10 /\1-10 på alla mina Redigerat 10 Juli 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 1: på tal för mörk kanske 7 av 10 pga att du är ny börjare. 2: för mörk och det är svårt att urskilja rendern. 3: mycket bättre, fast du skulle lagt det brushade längst ner och skrivit text längst upp med det vita Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ioR Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag e nybörjare med Gimp. Kommentera gärna o säg vad jag ska göra annorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Texten va Snygg!men den passar in te in. vapnet ser väldigt utklippt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 hur mycket mb tar gimp med alla bruches o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 hur mycket mb tar gimp med alla bruches o sånt? mitt tar 44 mb, fast då har jag rätt många tillagda brusher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.