Gäst Muuu Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 den ser lite rolig ut. för det är nått vid figurens vänster fot som gör så det ser ut som han har en väldigt lång fot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Hehe, ja när jag hittade bilden så stog han på någon sten elr nått, sen när jag skulle klippa ut så fick jag visst med en bit av den. :P Här är en till som är rätt gammal, blev inte nöjd med att jag bara la skugga på commander <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 dom här är också fula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 På den andra har du ju bara lagt in plasma elr vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 här är nått jag trollade ihop på 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 nu har jag blivit bättre tack vare mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 här är nått jag trollade ihop på 5 min kan du inte säga verktygen till bakgrunden på den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 här är nått jag trollade ihop på 5 min brusher. klart med verktygen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 gjort en ny som jag tycker är snyggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 den var faktiskt rätt snygg :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Min bästa hitils kanske någon av dessa? Asså jag är inge bra..Fattar inte riktigt hur man gör sådär snygga som alla gör.. här är iaf en utav mina. Jag fattar inte hur ni kan vara sådana profs med penseln jag ni ge mig en turotrial. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) har ni nån sida där man kan ladda ner brushes? Och sen hur lägger man in brushes? Redigerat 13 Mars 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.