Slumpen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 någon mer en jag som älskar denna person?? Hans energi och samspel med publiken!! Han ger allt, han borde hyllas! :D !! ÄLSKA Niklas Wikegård !! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tycker han är ganska irreterande kommentator ibland... Särksilt när han skulle visa någon av Damspelarna hur dom skulle spela Hockey. Då sa hon: "Jag vet jag är jätte dålig, jag vet inte varför jag får spela hela tiden" Skön kommentar :D Tror Det var Rooth (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tycker han är ganska irreterande kommentator ibland... Särksilt när han skulle visa någon av Damspelarna hur dom skulle spela Hockey. Då sa hon: "Jag vet jag är jätte dålig, jag vet inte varför jag får spela hela tiden" Skön kommentar :D Tror Det var Rooth (Stavning?) irreterande och niklas wikegård existerar inte i samma mening...ärligt jag tror inte du skulle kunna bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag tycker att hans läten som han gör ibland när han kommenterar en match är ganska roliga. Han är en bra kommenteator annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Wikegård är kung! "Glidande utedasset" är redan en svensk tv-klassiker. =) Han kommer med sköna citat gång på gång & gör TV-tittandet mycket mer underhållande. Dessutom är han så j*vla uppe i varv hela tiden, helt underbart! Sedan är han en grym hockeytränare också, speciellt mediamässigt. Signa JayKay. ;) Redigerat 27 Februari 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag gillar ochså alla hans kommentarer som glidande utedasset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Niklas Wikegård är extremt rolig tycker jag. -"Där kom tacklingen, tack för kaffet." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Niklas Wikegård är extremt rolig tycker jag. -"Där kom tacklingen, tack för kaffet." haha den var bra :P sista minuterna i OS finalen "STÅ UPP!! STÅ UPP!!" "VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT" haha dom orden ekar fortfarande i min skalle! Redigerat 28 Februari 2006 av Slumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Eller när han tjatade om "3:e man högt" Hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Är det han som är expert och jobba för SVT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 öh vem är nicklas wikegård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 öh vem är nicklas wikegård? komentator för svt. när det gäller ishockey. brukar vara med i hockeykäll också. har för mig att han har tränat något lag också !BILD PÅ HAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.