MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det borde finnas enskilda invandrarskolor. Inte för att jag har något emot invandrare, men de kan vara riktigt bråkiga. kanske det, men om det skulle vara så, så kanske deras familjer och de tycker att det är diskriminering mot dem då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Skulle jag inte tro. Det brukar inte bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Min skola är och hemsk! För några veckor sedan blev det värsta matkriget i matsalen som hamnade i tidningen och min klass är inte mycket att hurra för heller... Det är säkert den värsta skolan i komunen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 secred: f*n inte ens vår skola är sådan. Är ni dåligt uppfostrade eller? Hehe. Trodde inte någon skola var så konstig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 vår också... det brukar komma poliser eftersom invandrarna på skolan brukar göra knivhot, slåss och mycket meraundrar om du har något imot invandrare??? jag har inget emot invandrarna jag vet bara att de är de ända jag har hört göra knivhot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vår skola är lugn förutom när det vankas skolavslutning..hehe. Ett och annat slagsmål är det också ibland. Det är ofta samma problembarn som startar dom med. Han går i min paralellklass(eller hur det stavas) och jag hoppas att han flyttar någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.