Hoppa till innehåll

Virus

Dretskit

Rekommendera inlägg

Gäst Kilimanjaro

Gör som data-typen skrev. Sök på google efter hur man tar bort viruset. Det kan finnas något litet program som man kan ta bort det med. Det finns en hel del program som bara är gjorda för att ta bort ett speciellt virus. Ladda hem programmen från en anti virus sida (t.ex. Panda) om det finns för att vara säker på att inte mer virus kommer...

Det är F-secure 2006 jag har
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått ett virus på min dator som heter Trojan.Zlob eller något liknande och mitt antivirusprogram som jag har kan inte ta bort det. Jag undrar om någon vet hur jag kan göra. Det har inte förstört min dator men när jag startar datorn och loggar in på min användare så kommer det fram en varning där det står att Symatec inte kan ta bort viruset. Jag har Symantec Antivirus Client som är uppgraderat.

Sedan jag köpte Norton Anti Virus (uppdaterad) och laddat ner Ad-Aware SE Personal (uppdaterad) så har jag inte fått ETT ENDA virus :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...