Gäst Elite Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Joggning är inte kul, men vad jag vet så är det "nyttigt" för kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Att springa är sjukt tråkigt. Såvida man inte har en boll framför fötterna. Verkligen inte, jag har aldrig haft bråttom i hela mitt liv. Jag mår bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Nej brottom har man inte men man kan vara tidsstressad. Inte för att jag springer då heller. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Det är kul att jogga och det gör jag på sommaren ibland. Fast jag har många träningar så jag behöver inte jogga så mycket. Redigerat 28 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har en motionscykel som är lika bra träningsmässigt men kanske inte så kul omgivning om man jämför med naturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Att springa är sjukt tråkigt. Såvida man inte har en boll framför fötterna. Jo, alla är olika. Fast jogging är bra för kroppen och kan förbättra studierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Att springa är sjukt tråkigt. Såvida man inte har en boll framför fötterna. Är det där något slags skämt eller? Förbättra studierna? När jag exempelvis spelade innebandy gick det sämre i skolan än vad det gör nu.. Förstår verkligen inte hur studierna kan bli bättre av att man joggar ett par gånger i veckan. Visst, man kanske blir piggare, etc etc.. Men så konditionskrävande är det inte att sitta och plugga :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Älskar att jogga, men har typ bara gjhort det under gympan...sprang 2 km...klarade inte 3 :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Att springa är sjukt tråkigt. Såvida man inte har en boll framför fötterna. Snarare sämre, då det tar tid. Det han syftar på är nog att man blir en hälsosammare människa, att man använder energi som förvandlas till att man blir friskare. Då får man mer motivation etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Att springa är sjukt tråkigt. Såvida man inte har en boll framför fötterna. Det kan bli bättre, man förbättrar koncentrationen. Jag menade inte riktigt att man behövde kondition till att plugga heller. Menade ungefär som mellanmjölk skrev. Redigerat 1 Mars 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag tycker inte att det är tråkigt att jogga och jag tycker själv att det kan vara skönt att jogga i bland. Innan när jag var mycket hos mamma brukade jag springa till skolan, där vi bodde innan hade jag cirka 3 kilometer till skolbyggnaden. Nu för tiden brukar jag springa i skogen och på långa cykelbanor. Gillar att springa på asfalt och springer därför mest på vägar, etc. På min klass idrottslektioner brukar vi jogga i skogen några gånger per termin, i bland är det orientering och i bland ska vi bara jogga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) jogging är inte tråkigt springer varje dag Redigerat 2 Mars 2006 av rikar cena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.