Sinclair Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Nån som har fusk till Black då till Playstation 2?! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Varför behöver du fusk? har du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 vaa?! har du det? är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tror du att jag har fusk om jag frågar om nån har de! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) nej det är klart jag men jag menade om du hade spelet och det borde du ju ha mitt fel, varför behöver du fusk, hur långt har du kommit??? Det kommer säkert komma fusk till det snart speciellt till Action Replay Redigerat 28 Februari 2006 av Danne_Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Du ska nog ber om tips istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Okej :D Eftersom spelet e ganska nytt så tror jag inte att det kommit nåra fusk men om du väntar nåra dagar så kommer det säkert :D Men om du hittar några så säg gärna till :D Redigerat 28 Februari 2006 av Danne_Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 hey de finns fusk, men inte odödligthet bara så man får ett bra vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 skriv den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ja skriv den koden! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ok jag lägger in den på fuska sidan :D me master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Orka lägg bara upp den här snabbt och enkelt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg