Kevve Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 vilket spel ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 sonic rush :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 mario cart eller mario 64 ds, eller lost in blue... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 är Lost in Blue kul ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Super Mario 64 DS är rätt kul men inte lika bra spelkänsla som klassikern till Nintendo 64. Annars kommer många intressanta speltitlar inom kort tex: Speltitel - Release datum/månad Metroid Prime hunters - Maj Animal crossing wildd world - 31 mars Resident evil Deadly silence - 31 mars New super mario bros - Inget datum klart Det är de spelen som jag tror kommer bli bäst. Iaf vilka sorts spel gillar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Köp Castlevania :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) aa just det mario kart ds och animal crossing wild world ser också grymma ut!... :D Redigerat 4 Mars 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 age of empire metorid resident evil är ett par grymma spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 finns age of empire till DS :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 nehe?!?!?de skulle ju vara så himla grymt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ja men jag undrar om det finns...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vilket spel ska jag köpa? Jag tycker mario kart DS eller animal crossing som snart kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg