Lander Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 mm men jag tror bat-drop saken är enklare Bat drop: Gå och ta baseball racket på vänstra sidan av plattformen. sedan gå till påsen och släpp racket med Z-knappen. Direkt efter du släppt tryck A knappen samtidigt du trycker kontroll spaken neråt har du gjort rätt ska du slå ner påsen samtidigt raket träffar och påsen ska vara kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag sa det till Mr_fusk inte till dig Tyranitar_pupitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ok förlåt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det är skit svårt att klara Bat Drop med Young Link och Link, man måste sjuta pilar i stälet för att spike ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 link är inte att tänka på home run contest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 nää men det är ju lättast med roy :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ice Climbers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Roy är det lättast med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Någon som förstår att det är roy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Men alltid när jag gör Upp+A så far den alltid bakom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 det var konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg