ceco Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 vet någon varför mitt battel field 2 inte går igång när jag ska starta det så blir det en svart rutan sen efter ungefär 5 sek så stängs det ner igen och inget händer någon som kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 vet någon varför mitt battel field 2 inte går igång när jag ska starta det så blir det en svart rutan sen efter ungefär 5 sek så stängs det ner igen och inget händer någon som kan hjälpa För gammal dator :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ja men alla saker stämmer ju in på vad spelet kräver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 men det e åldern på dator som gör så det inte funkar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Det där händer oftast när man har för klent grafikkort. Det är vanligt det och Eagames skrev in det i deras hemsida att om det händer så så är det bara och byta till nyare kort. Men testa och ladda ner det nyaste drivrutinerna. Får jag fråga. Kan du säga exakt vad för kort du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Det där händer oftast när man har för klent grafikkort. Det är vanligt det och Eagames skrev in det i deras hemsida att om det händer så så är det bara och byta till nyare kort. Men testa och ladda ner det nyaste drivrutinerna. Får jag fråga. Kan du säga exakt vad för kort du har. Du har rätt.Det e grafik-kortet som gör som det inte funkar du tål inte så mycket ny finnes (alltså gammla grafikkort) Så köp ett nytt så borde det gå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heffa-San Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Har själv upplevt problemet, och det beror på att du har patchat fel, oftast. (om du inte patchat vette faen) Flytta mina dokument till C (högerklivk mina dokument, egenskaper, 'flytta' till c), så det står C:\Mina Dokument i sökvägen. Sen patchar du som vanligt. OM du patchat innan och det sen blev svart, annars kan det vara graffe-problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det behöver inte vara att grafikkortet är för kasst, det kan vara just att ditt grafikkort inte funkar att köra spelet med. En av mina kompisar hade ett toppmodernt grafikkort men spelet kunde inte köras med det kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Bf2 stödjer endast 1.4 pixel shader och 3.0 pixel shader. The Dark. Vad hette det kortet? Alla nya grafikkort stödjer 1.4. Eller så är det något kort för videoredigering. Jag känner inte till andra företag som utveklar grafikkort till datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.