melle Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Non som vet var jag lär mig Pyroblast .... .. jag tror att det e en Q men var?? Nångon som kan hjälpa till ??? (jag e mage lvl 25) Q är för lvl 24 tror jag efter som man kan lära sig den på rank 2 på 24 H Ä L P MIG SNÄLLA NON !! :blink: :bah: Redigerat 1 Mars 2006 av melle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 lägg talenten i fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 du måste bara lägga en talent poit på pyro blast sen lär du dig den hoss tränaren för 10s tror jag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=117 Fire Talents - 11 points # Improved Fireball - rank 5/5 # Impact - rank 5/5 # Pyroblast - rank 1/1 Redigerat 1 Mars 2006 av Offline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tack .... jag frågade en polare och han sa att man skulle sätta talant på Py.. / MELLE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teslis Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 börja me pyro. sen lägger do 21 p i arcane. där är det viktigast att fixa: "improved acrcane explosion" 5/5 då blir din AE till instant cast! efter det tar du "evocation" som du channlar. den gör att din mana fylls på 1500% snabbare (när du channlar). och sist men inte minst "precense of mind". om du använder den så blir näste attack instant cast!! pyroblast+precense of mind=GÖTTIGT MKT SKADA!! det du lägger emella dom är inte så viktigt. :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) 31 / 20 / 0 skulle jag säga som level 60 build... (PVP) Mage talent build eller nått sånt.. Redigerat 5 Mars 2006 av Offline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg