Indy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 Jag vet att den är fejk jag har kollat. viseligen är den snygg men den är fejk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Japp! Men om ni vill veta vad den äkta konsollen ska heta så kan jag säga att den heter Nintendo DX! Och mer information finns på självaste sidan Nintendo! :)
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Kommer det en nu konsoll ändå från nintendo? :huh:
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Kommer det en nu konsoll ändå från nintendo? :huh: Ja självklart kommer det en ny konsoll av Nintendo men den heter ju inte Nexus och som jag sa! Villd du veta mer så gå bara in på Nintendos hemsida! ;)
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 det kommer en ny men den heter nintendo DS
MASTER MODE Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 nintendo.se funkar inte jag har provat flera gånger :(
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 Japp! Men om ni vill veta vad den äkta konsollen ska heta så kan jag säga att den heter Nintendo DX! Och mer information finns på självaste sidan Nintendo! :) Noíntendo DS_ Nintendo Double Screen det kommer va två skärmar i en... Som om det e Zelda t.ex så kan man va Tetra e den ena och Link i den andra lr några andra
Rekommendera inlägg