the-reaper Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) hej jag ska starta en ny clan för den gammla bara poffa bort mitt runscape namn är rankon0 man måste vara lvl 21 för att vara med ta gärna bild på din status om du är med i denna clan så får du inte vara med i en annan clan(jag kållar upp dom andra clanerna) vi kommer att vara i värld 10 mest! jag ska ta bild av min status jobb ledare:the reaper(rs namn rankon0) krigare:Larath(Einherjer90).niklas1996(niklas881).eldir(mr aisson).mihker(544jh)speedez(6star-mage6)Gold Pidgey pil bågs skjutar: magiker: medlemar:7 (en halv betyder om han eller hon säger kanske) ledare:the-reaper vi ska vara som pirater alltså vi ska göra så här var i när heten av wildness var brövid så tradar du med någon ta till exempel ett steel long sword så dencilar du så om och om igen sen går du in i wildness och om han följer efter så döda han bara så får du massa saker...bra va? det råka jag ut för en gång Redigerat 30 Mars 2006 av the-reaper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 är kanske med om jag har tid, Einherjer90 på RS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the-reaper Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 är kanske med om jag har tid, Einherjer90 på RS. ok bra :cool: vad är du bra på??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag är med, har 20 i firemaking och 14 i woodcutting, så jag kan nog kanske vara "eldare":P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the-reaper Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 ok bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 är kanske med om jag har tid, Einherjer90 på RS. öhh, inget nästan jag har lite i alla skills. nonmember dock så alla dom har jag 1 i. 43 att 42 str 42 def 28 range 30 prayer 33 magic 14 runecraft 43 hitpoints 43 crafting 60 mining 47 smithing 43 fishing 46 cooking 50 firemaking 50 woodcutting rätt hyfsad blandning tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Din mining äger min ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Din mining äger min ^^ hehe tackar :P minade mycket guld för att köpa full rune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ey Kraden, har itne vi snackat på msn? jag trodde du va uber på Rs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) nja, där har du nog mistagit dig :P oj!jag läste inte det där "om du är medlem här så kan du inte vara medlem i en annan klan" jag råkar vara med i min kompis clan, flamebirds såååå jag måste nog gå ur, sorry Redigerat 3 Mars 2006 av kraden555 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vi har visstå snackat på msn, och du sa att du pwnade på rs.. Aja sry för oftopic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 sorry för offtopic, men isådanna fall, vad har jag för msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg