Sharky Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag kan kanske inte va inne då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Varför är ni med i klanen om ni aldrig kommer in på RS! Jag liksom kommer in exakt varje dag! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Yep, skulle jag ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag FÅR inte sitta inne hela tiden........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 sorry att ja missa mötet!! (igen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 agg! orka hålla på med denna klan!? den har ingen ledare och det e typ bara vitdom som går dit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 äsh kan komma när jag har tråkigt.... range.64 mage.60 str.74 wc.82 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Har inte haft möjligthet att vara online idag tyvärr men, när ska vi mötas igen då? jag skiter iaf om det blir seriöst eller ej gillar bara att stå och prata med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 kommer in i kväll :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) ska vi säga att vi möts någon gång på typ tisdag eller? för skriver vi att mötas idag så ser ju inte alla. Redigerat 9 April 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) är det en member clan eller f2p? Redigerat 10 April 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 är det en member clan eller f2p? jag är f2p men det behövs members med (för beställningar av members only saker :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg