Larath Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Blir det något av denna klan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Just det! Kan du inte säga alla som e med i klanen så man kan adda dem och när vi ska träffas och så... [tvivlar på att denna klan kommer att fungera] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Kan du fixa lite mer info tex vilka tider (helst efter 18.00) och om ja e me överhuvudtaget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 kan inte någon ta på sig att vara ledare tills han svarar? adda mig iaf någon einherjer90. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Är inge bra på ledarskap och e inne så udda tider ja skulle iaf kunna vara reserven reserven lixom... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm... kanske? Är combat 48, attack 40, defence 41, strengh 37, hitpoints 39. Bedöm skillsen själva... :D sweaper006_.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) mina stats kan va allt möjligt kanske :P PS.combat 61 och total 545 .DS stats.bmp Redigerat 2 April 2006 av Sharky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Tja. Får jag vara med? Jag heter " Evil vitdom " på runescape. Jag har gjort alla free quests förutom dragon slayer. (jag har 2 map pices) Skills: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Varför tar vi inte och möts på en free world(är inte member) någonstans? Vi bestämmer ett klockslag och alla som är med kommer dit och visar upp sig och addar varandra? måste vara ett udda ställe dock typ söder om port sarim eller något sådant. jag kan vara typ en halv-ledarsak tills han som starta allt svarar. Redigerat 4 April 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Jag vill inte bestämma tiden. Men varför inte mötas här? Redigerat 5 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 de e långt att gå för att komma dit vitdom vi borde kanske ta varrocks fort där är ju för de mesta alla Klockan mellan 5 till halv 6 går bra för mej och så kan vi väl ta värld 117 (svensk server) om dessa tider och sånt funkar så har vi de iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Då borde det här stället fungera. Han ville att vi skulle vara på ett udda ställe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg