Sharzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 det där kan bli bra tycker ja iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Då borde det här stället fungera. Han ville att vi skulle vara på ett udda ställe! tänkte på mudskipp point först :P men om vi säger på torsdag vilka kan komma dit då? om vi säger möte början 17:00? kanske äter då eller så men ska försöka iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 imorrn alltså i barbarian village? då kan ja komma iaf.. Har pm:at ägaren om att titta till sin tråd lite annars får vi väll utse en ny ledare om han inte tar och tittar förbi...¨ och helst döpa om clanen namnet var inteså särkilt fantasi fullt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) skulle gärna döpa om men det är ju han som bestämmer. ska skriva hur jag kommer att se ut där iaf, har fyra setups jag använder :full shade, black wiz hat och air staff/fire staff/maple shortbow. <--denna förmodligen :full rune förutom kite där jag har anti-dragon och rune battle axe. :full green dragon,rune battle axe och steel kite eller maple short :full monk, mind tiara, rune mace, holy sardomi symbol :P vi säger väl 17:00 Redigerat 6 April 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Waah... 17.00 var för 1½ h sen :( eller har ni träffats och så? :D (Har förresten ökat min combat till 54... lol.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Waah... 17.00 var för 1½ h sen :( eller har ni träffats och så? :D (Har förresten ökat min combat till 54... lol.) hehe, vi var två där :P jag och evil vitdom. men skulle du kommit om du kunde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 sorry att ja aldrig kom pappa tog me modem sladden så ja kunde inte spela >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 sorry att ja aldrig kom pappa tog me modem sladden så ja kunde inte spela >:( np, men ska vi försöka igen imorgon kanske? samma tid samma plats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 kan ej klockan 17 har ej bredband hos morsan! säg 18.00 istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 kan ej klockan 17 har ej bredband hos morsan! säg 18.00 istället! Då kör vi på lördag ist för jag kan inte efter 17:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 lördag på kvällen klockan 19.00? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 äh vi kan köra klockan 17 visste inte att mamma skaffat bredaband :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg