Snooze Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Och Vinnaren är.... RG_Fuskare Från Fuska.se! Och Tvåan är... Jocxy Från Pokemonallstars! Och Trean är... Jannejan Från Fuska.se! Jannejan du vann på walkover btw.. Finalen var en 6vs6. Här är sista matchen i finalen! Rg_fuskare säger: Taillow kör .... säger: Scizor Kör! .... säger: Scizor använd metal claw sedan använd detect mot hans attack! Rg_fuskare säger: Taillow undvik hans metal claw och attackera sen med triple wing attack (förkortning av tre wing attacks i rad) Snooze säger: Scizor hoppas i ultrafart mot tailow med ena klon glänsande, han svingar den men tailow klarar av att ducka attacken. Tailow flyger upp och avfyrar tre otroliga wing attacks mot scizor, Scizor blockar den ena med sin detect men blir träffad av dem andra två. Scizor : 60/100 Tailow : 100/100 .... säger: Scizor Använd Mega punch när Tailow är nära nog för att få in en critical hit. Ta sedan Focus energy följd av ytterligare en mega punch! Rg_fuskare säger: Taillow använd protect mot den attack och sen en quick attack undvik så bra du kan Snooze säger: Scizor kastar sig mot tailow i en Mega Punch attack men blir blockad utav tailows protect. Tailow flyger i en otrolig fart rakt emot Scizor och träffar honom bra. Han reser sig och stänger ögonen för att fokusera sig mot sitt mål ( Focus energy) Sedan så börjar hans ena klo blänka och han slår den rakt mot tailow som skjuts bak några meter utav slaget. " Critical hit" Scizor : 40/100 Tailow : 60/100 .... säger: Scizor, nu kan vi börja. Focus energy, Ta emot alla tailows attacker men när han har slutat attackera så använd hyper beam och sikta bra! Rg_fuskare säger: OK Tailow flyg högt över molnen så att scizor inte ser dig attackera sen med full fart framåt (upp ifrån) med Peck, använd sen en duble wing attack Snooze säger: Medan Scizor fokuserar så att hans redan röda ansikte blir änu rödare så flyger Tailow otroligt högt upp, Han störtar sedan med en otrolig fart mot scizor som står och laddar upp sin hyperbeam, Innan tailow traffar honom blir han själv träffad av Scizors hyper beam och avfyras tillbaka upp igen.. Han skakar av sig smärtan och kastar ner två wing attack som träffar Scizor. Scizor : 10/100 Snooze säger: Tailow : 20/100 .... säger: Oh shit.. Scizor du måste vila nu tack vare din hyper beam. Do´h. Aja. När du vilat klart så använd metal claw ! Rg_fuskare säger: Taillow full fart quick attack, använd protect och quick attack för att skydda och komma undan hans attacker Snooze säger: Scizor är nu hjälplös och kan bara se när tailow attackerar i full fart med en quick attack som träffar honom hårt. Han viker sig och försöker resa sig , men klarar inte av det Scizor : 0/100 Tailow : 20/100 Vinnare = RG_Fuskare Från Fuska.se! Grattis och Bra spelat båda två. Rg_fuskare säger: sheeeee jag vann hahaha .... säger: Tillbaka scizor.. Bra gjort. Men nästa gång vi möts så tar jag dig Rg_fuskare säger: haha jag längtar Grattis och bra spelat. Priserna delas ut nu! Till 1:an 500 FM Till 2:an En moderators plats på den sajten. Till 3:an 200 FM
Raffed Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Grattis alla som deltog,det var verkligen en fantastisk match!
Overraild Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag har en fråga: Du sa ju att tredje plats var 200 FM, men jag fick 250 FM.
Rekommendera inlägg