Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hej, så som ni kanske vet ( Hoppas ni vetd et också ) så har serien 24 börjat igen. Tittar ni på den och vad tycker ni om den? Jag tycker iallalfall att den är spännande och spänningen är hög, och man kan inte få nog av den. Men frågan är, vad tycker du om serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag tittade på 24 igår och den värkar väldigt spännande kritikerna har ju sagt att den här säsongen är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Har dem sagt det? Har iallafall inte hört talas om det. Men iallafall, när du vet vad den handlar om och allting så fastnar man för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Sett tio avsnitt in på denna säsong och måste säga att den är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag har sett några avsnitt av serien och de var ganska bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det ser lovande ut. 5-6 dödade i första avsnittet, och en utav dom självaste f.d presidenten. Jack heter numera Frank och har klippt sig, men samma fjöntigt knorriga röst. Väntar förhoppningsfullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det ser lovande ut. 5-6 dödade i första avsnittet, och en utav dom självaste f.d presidenten. Jack heter numera Frank och har klippt sig, men samma fjöntigt knorriga röst. Väntar förhoppningsfullt. Presidenten överlevde, men han vart svårt skadad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det ser lovande ut. 5-6 dödade i första avsnittet, och en utav dom självaste f.d presidenten. Jack heter numera Frank och har klippt sig, men samma fjöntigt knorriga röst. Väntar förhoppningsfullt. F.d presidenten dog. David Palmer alltså, den presidenten de har nu är spritt språngande levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Han som var med i flygplans attentaten? Dog han, trodde att han överlevde, och att hans son dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.