Spikey Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Är det någon som spelar Everquest online adventures? Jag har det men jag ser inga andra spelare. :unsure:
Dream Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 du måste har en nätadapter för att köra online och se andra spelare
Spikey Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Man kan inte starta utan nätverks adapter. <_< PS. Jag har PS2 slimline med inbyggd nätverks adapter. :P Redigerat 3 Mars 2006 av link
Dream Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 VAAADDD????? måste man hat en nätverksadapter för att köra spelet??? Men inte konstig att nästan ingen spela man borde ju kunna spela single
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Har du modem. Den kanske laggar.
Selerz Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 VAAADDD????? måste man hat en nätverksadapter för att köra spelet??? Men inte konstig att nästan ingen spela man borde ju kunna spela single Om du vill spela single-playerska du köpa Champions Return To Arms, köpte det idag och det äger wow! fasst det är lite svårt Du kanske inte har betalat, spelet kostar typ 93 kr i månaden och du kan bara betala med visakort.
Spikey Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Nu när jag komm till FREEPORT så har jag sett en massa andra jag hadde bara inte kommit till dom andra. :P
Dream Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 ok trevligt då du kanske var på dåligt lv ställe =noob place
Selerz Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 1. Man kan bara köra online. 2. Det kostar typ 11 $ i månaden (Kan ändast bli betalt med VISA kort. 3. Om du vil ha ett eoligare spel som inte kostar köp: Champions Return To Arms.
Rekommendera inlägg