Spikey Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Är det någon som spelar Everquest online adventures? Jag har det men jag ser inga andra spelare. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 du måste har en nätadapter för att köra online och se andra spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Man kan inte starta utan nätverks adapter. <_< PS. Jag har PS2 slimline med inbyggd nätverks adapter. :P Redigerat 3 Mars 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 VAAADDD????? måste man hat en nätverksadapter för att köra spelet??? Men inte konstig att nästan ingen spela man borde ju kunna spela single Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har du modem. Den kanske laggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 eller så behöver du en snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 VAAADDD????? måste man hat en nätverksadapter för att köra spelet??? Men inte konstig att nästan ingen spela man borde ju kunna spela single Om du vill spela single-playerska du köpa Champions Return To Arms, köpte det idag och det äger wow! fasst det är lite svårt Du kanske inte har betalat, spelet kostar typ 93 kr i månaden och du kan bara betala med visakort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nu när jag komm till FREEPORT så har jag sett en massa andra jag hadde bara inte kommit till dom andra. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ok trevligt då du kanske var på dåligt lv ställe =noob place Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Kostar det att köra online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 1. Man kan bara köra online. 2. Det kostar typ 11 $ i månaden (Kan ändast bli betalt med VISA kort. 3. Om du vil ha ett eoligare spel som inte kostar köp: Champions Return To Arms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Man kan köpa game cards okså. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg