Aki Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Pokémon Pearl och Diamond Mario Party DS om det nu kommer. Zelda-spel (gah, vill spela Zelda nu) Jag såg något omslag till Bleach till Nintendo DS, men jag vet inte om det är fejkat. Fast om det kommer så vill jag definitivt ha det. :P *Bleachnörd* Edit: Jo, Bleach: Souten ni Kakeru Unmei finns i Japan, det kom ut i Januari. Jag hoppas i alla fall att det kommer till Sverige. Okej, grafiken kanske suger på det, men skit samma, jag ÄLSKAR Bleach. Redigerat 2 April 2006 av Aki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 lätt fråga, SVAR: pokémon diamond/Pearl ! ! ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 resident evil deadly silence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Finns redan en sån här tråd. Annars ett Zelda-spel, New Super Mario Bros och dem nya Pokémon-spelen. jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg