ELF Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Vi har två Windows XP installerade på datorn. Hur gör man för att ta bort ett ut av dem? Citera
epaaj Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Jag vet inte riktigt hur man ska göra men det borde väl gå om man bara raderar den windows-mapp man inte vill ha kvar. Annars fungerar en formatering av hårddisken med det onödiga operativsystemet bra :) Citera
Gäst Walker Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 OK??? och hur i all fasan KAN MAN lyckas men nått sånt??? du får nog göra som nico just sa här... formatera det som inte används.. men problemet (enligt mig) skulle vara VILKET jag ska formatera... Citera
r5ewgythijasr Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Walker: Nico skrev inget så du vet ;p, det var epaaj. Har du de på olika partitioner? (Windowsarna) Citera
ELF Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Neh, dom ör på samma partition. Jag får nog radera Windows mappen som vi inte vill ha. Walker: Du undrade hur vi lyckats. Man sätter i skivan och väljer att man vill installera ett till operativsystem av Windows... Så änkelt är det. Citera
Gäst Walker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 ok... men sryy till epaaj att jag kallde dig nico... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.