Skywalker Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Här kan man snacka om filmerna, spelen eller andra saker som har med Starwars att göra. Jag är ett STORT f*n som som ni kanske förstår. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 jaaaaaaaa äntligen ett star wars forum :D :D :D ok men är det någon som vet något om trean förutom att anakin blir ond och luke och leia blir föda och mace windu blir dödad det är typ det som står på hem sidan men jag vill veta mer som när den kommer ut och så ps:snyg avatar Darth Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 tack apeboy :) synd bara att den inte syns lika bra längre nu med det nya forumet det enda ja vet om episod tre att det är ungefär 450 dagar kvar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 tack apeboy :) synd bara att den inte syns lika bra längre nu med det nya forumet det enda ja vet om episod tre att det är ungefär 450 dagar kvar :huh: 450 dagar? Det är ju mer än ett år ju! I så fall kan man då ta lungt ett tag för 450 dagar är ju ett bra tag! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Dem har typ inte börjat o spela in den tredije Sta Wars filmen än.Men alla andra star wars filmerna är JÄTTE BRAAAAA. :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jo jag tycker att alla Star Wars filmer är bra fast det finns ju något extra matrial till de gammla filmerna och de har jag inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag är ärligt talat lite besviken på episode 1, tycker den är lite dryg.. ________________________________________ Om Barbie är så populär, hur kommer det sig att man måste köpa hennes vänner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag tror nog 4:an, 5:an och 6:an kommer bli omgjorde till en bättre version! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 DDG: Det skulle vara riktigt skituselt. Jag gillar inte de nya filmerna och om de som är bra görs om till dåliga filmer så tycker jag inte om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 DDG: Det skulle vara riktigt skituselt. Jag gillar inte de nya filmerna och om de som är bra görs om till dåliga filmer så tycker jag inte om det. ja håller me, ingen skulle kunna ersätta Mark Hamill som Luke eller Harrison Ford som Han Solo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag älskar alla filmerna, jag såg min första Starwarsfilm när jag var 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det enda jag vet om episode III är att den kommer att bli den mörkaste i sagan... Ska lätt köpa alla 6filmer när dom kommer ut i en dvd box! (som dom lär göra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg