Hoppa till innehåll

Framtiden


Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mujo

Det är såhär att jag rubachica och Mellanmjölk kommer åka till USA och "fixa" GW bush och sen kommer rubachica ha fetaste konserten där och alla kommer fatta att han va den onde mannen. alla i melanöstern kommer jubla alla i östern kommer jubla alla i väst kommer jubla. sen blir det fred i all evinnerlighet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Mer fred? Skojar du, har du inte märkt att terroristerna finns över allt och alla dessa uppror från muslimerna. Tror du inte att det kommer att bli någon form av heligt krig i massiv skala? Jo, det tror jag.

 

Räkna inte de terrosisterna från en del av muslimerna.

Gör det bara inte.

En muslim får inte döda ens! Dem dära terroristerna är hjärntvättade.

 

Så räkna aldrig terroristerna bland muslimerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är såhär att jag rubachica och Mellanmjölk kommer åka till USA och "fixa"    GW bush och sen kommer rubachica ha fetaste konserten där och alla kommer fatta att han va den onde mannen. alla i melanöstern kommer jubla alla i östern kommer jubla alla i väst kommer jubla. sen blir det fred i all evinnerlighet

 

Hmm...jodu, när du och dina polare åker till Usa för att ta hand om Bush så kommer han nog redan hunnit avgå som president och dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att inte länder tänker på religioner så mycket som idag. Det leder till kaos bara.

 

Om en tidsmaskin skulle finnas skulle jag smita mig in i den och resa till 4000 talet.

 

Undrar hur fuska.se ser ut då -.-

 

4000 Talet går inte nog.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att människor kommer förstöra naturen , med den girighet dom har i teknologi.

Elektroniken kommer att öka, med tanke på att Världen fylls på med människor hela tiden,så jag tror vi hittar på ett sätt att vara immuna mot gas , som att typ äta ett piller,sen blir man immun.

Jag tror att Universum kommer att vara fullt med människor , och att det finns Portaler, som ett transport medel.

 

Men dessvärre tror jag inte på att det kommer finnas Tids-maskiner, eftersom dom skulle påverkat våran tid nu,och vi har inte sett någon som har använt en tidsmaskin, men däremot har vi sett folk försvinna.

Så risken finns att det finns Tidsmaskiner i framtiden , men det vore katastrof för Kriminaliteten, för dom kan påverka tiden innan oss och då finns ju inte vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mer fred? Skojar du, har du inte märkt att terroristerna finns över allt och alla dessa uppror från muslimerna. Tror du inte att det kommer att bli någon form av heligt krig i massiv skala? Jo, det tror jag.

 

Faktiskt har undersökningar gjorts som visar att krigen har minskat med 98% sen 1950 <_< Världen blir sakta men säkert bättre, och i framtiden kommer antagligen många att ha det bra, men hur naturen mår vet man inte, antagligen dåligt.

 

Teleportörer: Möjligt.

 

Tidsmaskiner: Ingen chans, det skulle behövas magi för en sådan sak, och finns magi?

 

Flygande bilar: Stor chans, eftersom de forskar om att utveckla det redan nu.

 

Människor lite här och var i universum: Möjligt, fast det blir riktigt långt in i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var någon som sade att det var omöjligt att åka till månen för ett tag sedan i historien. Nu fungerar det att åka dit med Rymd-raket, men det blir inte 100% säkert.

I framtiden går det nog att åka till månen som sight-seeing 100% Säkert,samt Regelbundet, samma sak i framtids-resor.

 

Framtiden kommer att civiliseras och teknologin blir mer och mer alltför skicklig. Allt fungerar nu förtiden.

Det vi tänker på som Framtid och Baktids-resor har vi sett från våran Television.

Det finns säkert massvis med miljoner saker som vi inte har tänkt på i Universum, detta är ett mysterium att just vi lever.

Kanske vi får ett svar av Universum Varför och hur vi lever.

Jag tror alla här tänker på hur vi lever och varför , eftersom att vi inte har en aning om vad som väntas i framtiden.

Alla har ju en hypotes, men det finns inte ren fakta.

 

Allt är möjligt, vill jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för 40 år sedan så trodde man ju att man skulle ta ett piller ist för mat och man skulle slippa köra sin bil, den skulle köra sig själv.

 

Och inget av det har ju hänt och lär nog inte göa på ett tag heller.

Det ända nya grejer som kommit är nya musikspelare och datorer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, men att flyga till månen tyckte folk ändå var TEORETISKT möjligt, men inte PRAKTISKT möjligt, alltså de kunde tänka sig att man satte sig i en sak och fjuttade på en massa bränsle och ungefär som en kanon sköt upp sig till månen, men de visste inte hur de skulle bygga manicken eller vilket bränsle de skulle använda. Men en tidsmaskin är nu inte ens TEORETISKT möjligt, eftersom vi inte har en aning om hur en tidsresa skulle gå till. Vi har spekulationer om att man sätter sig i en maskin och åker iväg, men hur går det till? Använder man nåt sorts bränsle? Eller elektricitet? Eller vad?

 

Så det är lite skillnad mellan spekulationerna om månfärder för hundra år sen och tidsresor nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...