kkthxbye Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 när vi kommer för sent till lektionen får vi hemringning det är dåligt!!! men ibland kommer man 10 min för sent . Det är inte KUL... hur har ni det i er skola?? :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Dom ringer aldrig hem i min skola men ja brukar komma sent därför att jag spelar pingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 vi har också ett pingis bord i vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det händer typ inget i vår skola när man kommer fö sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst böna Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 I min klass har vi en kille som nästan alltid kommer för sent. Då blir han uppskriven och får då ta igen den tiden på någon AL-tid (arbetslagstid där man fär jobba lite fritt). Men jag har aldrig hört att någon har blivit uppringd från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 När vi kommer försen får vi vänta hela tektionen i kapprummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det händer inget om vi kommer för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Vi säger bara fröken ursäkta att jag kom försent sen är de bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Beror på. Är det bussen/fel på bilen o dyl bryr sig ingen. Är det ens eget fel får man be om ursäkt. Egentligen ska man använda "prickar" dvs tror de var 5 st så får man kvarsittning, men våra lärare bryr sig inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag brukar inte komma för sent men jag har gjort det någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag kom försent 1min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.