Man får INTE komma försent i min skola. Det har vi fattat och nu kommer ingen försent längre.
komma för sent ?
När jag kommer försent så skiter lärarna nästan i det.. det var värre i mellanstadiet då man fick kvarsittningar, men nu när man är så stor så vågar inte lärarna kaxa upp sej längre. Hehe.
:angry: vi brukar få skäll !
Våran skolgång är ju frivillig (gymnasiet) så dom skäller aldrig om man kommer försent.. Däremot kollar dom de sammanlagda tiderna av förseningar. Har man över 16% frånvaro så ringer dom hem och man får komma och prata med rektorn.. Om man får över 20% så ryker Studiebidraget (950:-/månad) Ganska hårt.. Fast jag hade bara 2,7% frånvaro :D
En i min klass hade 88% frånvaro och hon har pratat med rektorn "5+10+11=femtioelva" ggr :D När jag fick mi sammanlagda frånvarotid var den på 11 timmar :D men det var under hela läsåret.. så det va typ 2-3 min försent nån enstaka gång bara.. Hon som va borta 88% hade 450 timmar typ :D :blink:
då blir det smisk :P
Vi får kvarsittning på rasterna dubbel tid!! :(
Samma här. Innan brukade jag komma för sent men inte längre.Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom.
han blir inte arg utan han blir som du saVåran lärare blir aldri arg! Han kollar bara så här typ" <_< ".
Jag kommer nästan alltid försent till första lektionen. Det är min Skolbuss som kommer så jäkla sent. I dag var jag 20 minuter sen till första lektionen
Det händer ingenting När man komer för sent i vår skola
Vi kommer försent, kommer in och skriker lite grann och sen sätter vi oss. Kul va?
vi får vara inne på nästa rast om vi kommer försent i min klass
Hehe jag kommer inte försönt men några i min klass kommer försent 20min NÄSTAN jämt de kommer in VRÅLAR i typ 5min sen sitter de och pratar och vrålar lektionen ut.Det händer ingenting när de gör det grymt va?Konstiga lärare
I min skola om man kommer för sent får man en prick, och om man har fem pricar får man en timmes kvarsittning, ganska smart B)
Jag kom försent varje morgon i ettan :angry:
Jag har kommit försent en enda gång, det var när jag vägrade gå till skolan i ettan! :rolleyes:
hehe mina lärare har tyckt att vi e såååååå sketajobbiga så nu får vi itte kvarsittning efter tre prickar utan hemringning! hehe har fått en prick sen dem började me det typ i femman...
en kompis i 6:an han kom 40-70 min försent men ingenting hände :)
Ahh, säger att man fick mot vind i korridoren..
eller att man träffade en igelkott som hette Klas och var tvungen att räkna Klas taggar
du e bara bäst!!! hehe...Ahh, säger att man fick mot vind i korridoren..
eller att man träffade en igelkott som hette Klas och var tvungen att räkna Klas taggar