Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 hehe mina lärare har tyckt att vi e såååååå sketajobbiga så nu får vi itte kvarsittning efter tre prickar utan hemringning! hehe har fått en prick sen dem började me det typ i femman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 en kompis i 6:an han kom 40-70 min försent men ingenting hände :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Ahh, säger att man fick mot vind i korridoren.. eller att man träffade en igelkott som hette Klas och var tvungen att räkna Klas taggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Ahh, säger att man fick mot vind i korridoren.. eller att man träffade en igelkott som hette Klas och var tvungen att räkna Klas taggar du e bara bäst!!! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Aa, jag vet. Du har skrivit det i alla trådar nu <_< Eller kom in i klassrummet och spring in i en vägg, säg: - Jag äter gurka till kvällsmat! Ingen skrattar, då går du ut oh går hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 ok ska försöka får nog aldrig vara ledig från skolan i tre veckor för semester längre efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Varför då?? Ett störande moment för matte-läraren om du är sur på han/hon. Sitt på dass och rapa baklänges samtidigt som du läser matte tabellen. Ät lite sirap och tugga på en korv, köp ett fyr pack med Kolbaz på ICA nånstans, stoppa upp rumpan o sjung en sång, läs en kalle och samtidigt blås en ballong.. Sjung det på lektionen så får du kvarsittning. (!OBS! det tog lång tid att skriva den låten !OBS!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 GODNATT P.S Försök inte lura läraren men mina bortförklarningar, det fúnkar inte jag lovar. Om du inte har en häst till lärare förståss! HÄST PASSAR BÄST PÅ MACKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) alla mina lärare e hästar... ne skoja bara lol ska du lägga dig nu??? jag går i sexan och ska itte lägga mig förren om en timme ele så! hehe Redigerat 9 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 En av våra lärare har noll koll på vilka som kommer på lektionerna, han bryr sig inte om man kommer för sent, han bryr sig inte om man inte kommer.. Men det är ens egna ansvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Våra lärare blir nog aldrig sura på oss om vi kommer försent! Kanske om det är Tim! Då får han D*mp lr någon annan farlig sjukdom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.