Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 e det arezo vår matte&NO lärare ger en prick me en gång men oftast så händer itte så jätte-mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Vi får säga: "Förlåt att jag kom för sent." Sen är allt över liksom. så är det hos oss också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 nästan ingenting händer om vi kommer försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag får inte hemringnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 på vår skola skriver man in det i en register :( men annars så händer det inte så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Gör det ibland när jag sover länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 dom typ hotar oss med hemringning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vi får bara "prickar" när man fått tre st får man kvarsittning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.