Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Rekordet är typ 5,111 med Young Link

Petey Pirhana: Hur får du 13 med Fox? :blink: Jag har tyo 15 med han.

Nu är total tiden 06:47:31

Tja... Jag tar typ 5 targets på 3 attacker. Fast tiden var närmare bestämt 13,8 sekunder. Hur gjorde du med Falco? :blink: Jag som tyckte mitt var bra B)

Dr Cheat: Jag har 12 sekunder med Jigglypuff. ;)

Skrivet

Mewtwo är omöjlig att få bättre med :(

Fast jag missar alltid 1 bricka.

Vad har ni med Mewtwo? Jag har 12 sekunder:) :bah:

Har också svårt att få bättre med Mewtwo, eftersom jag hade högsta möjlig snabbheten och gjorde det hur bra som helst. Jag kan med Mewtwo ganska bra också... Fördelen med att köra med alla gubbar :P

Skrivet

Mewtwo är omöjlig att få bättre med :(

Fast jag missar alltid 1 bricka.

Okej har 15 s.

Det är svårt att få bättre för då måste jag träffa 3 stycken där uppe samtidigt ;)

Men jag försöker och tillslut klarar jag det. Då får jag runt 12-13 s :)

Skrivet (redigerat)

Nja, för mig blir det så att jag står på ed av de där rörliga grejerna och slår A-upp på 2 av dessa target. Den längst åt höger är ju omöjlig i en smäll, så då kan man ju alltid chansa med någon attack... B kanske... Bara att prova sig fram ;)

Redigerat av Petey Piranha
Skrivet

Okej, jag hoppar till vänster dirket till targeten som kommer där med saken, slår den och hoppar upp och slår 2-3 stycken targetar där uppe.

Osmart :P

Såhär gör jag:

Först tar jag den target som rör sig ovan än själv i början, Efter det så har jag den andra röliga under mig. Då hoppar jag och slår ner svansen på den och samtidigt den som är under den. Sedan hoppar jag ner och slår den som är längst nere i mitten och i samma hopp den som är åt höger. Och sedan hoppar jag upp på den rörliga saken och slår 2 targets högst uppe... Och ja, sedan slår jag den sista med arealattacken A-uppåt.

• Skapa ny...