Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Stör mig på Mewtwo´s target test. Missar alltid den sista :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag stör mig på allas Target Test. Speciellt Pichu´s.... Ice Climbers har den roligaste ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det är jobbig om man får sig upp längt upp med Ice Climber fort, och gåsen är på andra sidan och flyger sen så lurar han en hela tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Mina bästa tider är: Roy 00:08:68 Link 00:12:13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 pichus är enkel =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Om nån är lätt så är det Luigi :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Om nån är lätt så är det Luigi :) Jigglypuff´s är ändå lättast.... På Luigi´s Target Test har jag dött några gånger.... Otur... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jo, brukar också dö ibland på Lugig´s Target Test :P Oftast så studsar man ju på sakerna som flyger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Link, Bowsers och DKs är lätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 DK´s är lätt har 14 s med han :) Bowser 16 s Och Link 11 s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Game & watch är absolut lättast ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Ja men den räknas inte jag är dålig på target test och har 10 sekunder med han... jag har klarat jigglypuffs nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg