lundquist Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ja, ibland när man sitter och små glor på mtv eller the voice ser man en riktigt bra musik video som man fastnar för. Har ni någon sån video ? som har blivit en One hot wonder för er ? Jag gillar skarpt Simple Plans Welcome to my life Och tkr även om Daniel Powters Bad day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Hate Eternal's video I, Monarch är en video som jag verkligen gillar. Själva låten är väldigt bra och videon är ochså väldigt snyggt gjord. Klicka HÄR om du vill se den. Redigerat 2 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Och tkr även om Daniel Powters Bad day. uhh..*sväljningar* Annars är ju Madonnas video Hung up också en otäck syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Black Eyed Peas - My Humps Bob Sinclair ft. Gary Pine - Love Generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jadu, de musikvideorna jag har sett kommer aldrig visas på MTV. From the cradle to enslave är den bästa jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jadu, de musikvideorna jag har sett kommer aldrig visas på MTV. From the cradle to enslave är den bästa jag har sett. Menar du den censurerade eller den ocensurerade versionen? Jag har bara sett den ocensurerade och det är en mycket bra video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ocensurerade såklart ^^ Nakna brudar och blod är perfekt ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ocensurerade såklart ^^ Nakna brudar och blod är perfekt ;). Håller med. En annan bra video är ju Satyricon med låten Fuel For The Hatred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Call On Me e en riktigt bra video Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Franz Ferdinand - Do you want to, utan tvekan.. Svinbra video B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 KoRn - Twisted Transistor. (Har ni sett James Blunt (Your Beautiful) Musikvideo? Händer inget och låter som en anka.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Call On Me e en riktigt bra video Menar du den här? http://www.snabbstart.com/film/call-on-me.aspx Nä men From cradle to enslave tror jag är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.