flygon Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 nån som gillar linedance? det gör jag, och mobba mig inte för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 vf ska vi mobba dig...?? :blink: om linedance är Limbo så e det ju kuul! :D om det inte det förstår jag inte varför du tror att vi ska mobba dig.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Linedance är skittrist. Vi hade några som kom till skolan och visade, och det var den tråkigaste timmen jag varit med om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Det var längesedan jag dansade Linedance. Har dock totalt glömt bort stegen och hur man äns dansade då. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Har aldrig prövat linedance. Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Är det KULT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Stå på en linje i töntiga cowboykläder......... .... NEJTACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag tycker det är kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 aha tänkte lite fel...:blink: men dt e inte så kul men man kan ju inte mobba dig för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 När jag var mindre testade jag linedance. Det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Vi var tvugna att göra det med skolan... Usch!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 man MÅSTE inte dansa med cowboykläder, och ja det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.